Фінансові інвестиції в серйозні ІТ-проекти швидко окуповуються і виправдовують себе лише в тому випадку, якщо вони захищені дієвими, надійними засобами та методиками, що гарантують відмовостійкість системи. Цей постулат відомий кожному великому підприємцю або системному адміністратору з досвідом, які хоча б раз стикалися з катастрофічними наслідками збоїв в ІТ-інфраструктурі: падіння бізнес-додатку, затримки в роботі, непередбачене фінансове й матеріальне навантаження на бюджет, репутаційні ризики і, як наслідок, падіння прибутковості підприємства.
На певному етапі розвитку бізнесу та бізнес-інфраструктури багато хто починає також розуміти, що кількість ризиків і “слабких” місць лише зростає, а відмовостійкість системи пропорційно падає. Причин для збоїв безліч:
- неполадки з "залізом";
- програмні збої та помилки;
- аварії ЦОД;
- людський фактор;
- збої електропостачання;
- збої на стороні провайдера;
- НП та багато іншого.
Частину цих проблем можна вирішити силами локальних сисадмінів і провайдерів, але питання, чи варто покладатися на ефективність та оперативність їхніх дій, одразу відпадає, щойно ви порахуєте, скільки коштує день простою вашого сайту або системи.
Вихід цілком очевидний – звернутися до незалежних професіоналів і віддати їм функцію забезпечення відмовостійкості “на аутсорс”. Ми знаємо, як правильно побудувати відмовостійку систему з урахуванням усіх можливих ризиків відмови.
Професійне забезпечення відмовостійкості ІТ-сервісу
Передусім, відмовостійкість – це збереження для системи можливості повноцінно функціонувати при відмовах окремих складових (серверів, каналів зв’язку тощо).
Відмовостійкість системи – цілком вимірювана величина, яка виражається у відсотках доступності сервісу. Для нормального функціонування системи й бізнесу потрібно, щоб відмовостійкість перебувала на рівні 99,7–99,9%. Такий показник можливий за умови максимум 1–2 годин непрацездатності на місяць.
Головною перевагою професійної роботи з оптимізації відмовостійкості сайту чи всієї ІТ-структури бізнесу є миттєва буферизація будь-яких негативних впливів або падіння функціональності завдяки залученню сторонніх виділених потужностей і резервів, що мають максимальний рівень відмовостійкості.
Способи забезпечення відмовостійкості
Основними та найбільш дієвими методами захисту ІТ-інфраструктури від перебоїв у роботі є горизонтальне масштабування системи та дублювання найбільш вразливих компонентів. Для цього виконується:
- проєктування і побудова відмовостійких сайтів;
- регулярна діагностика та контроль налаштувань серверних ОС і ПЗ;
- реплікація інформаційних ресурсів на кілька серверів (оптимально – у різних ЦОД);
- копіювання даних у режимі реального часу на резервні майданчики, розташовані віддалено (так зване дзеркалювання).
Виконання спеціальної програми підвищення відмовостійкості дозволить:
- по-перше, точно передбачити, коли ресурс знову стане доступним,
- по-друге, знизити час простою до рівня, коли користувач просто не помітить збою,
- по-третє (це найголовніше) – захистити дані від втрати.
При використанні сучасних професійних комплексних рішень для забезпечення відмовостійкості ІТ-інфраструктури, “гаряча” міграція на резервні майданчики та подальше відновлення системи відбувається, як правило, в автоматичному режимі. До того ж, резерв підключається лише в момент збою на основному ресурсі. Тобто, цей спосіб захисту вашої ІТ-інфраструктури знижує навантаження не лише на систему, а й на бюджет.
Найпростіший і економний спосіб забезпечити відмовостійкість
Угода про постійну співпрацю з професійною ІТ-компанією, яка надає послугу забезпечення відмовостійкості системи, – гарантія безпеки ваших даних, цілісності ІТ-інфраструктури підприємства, довіри ваших клієнтів і партнерів, а також суттєвої економії ресурсів.
Але ще більш ефективною є угода з компанією, яка розробить для вас ексклюзивну програму налаштування відмовостійкості з урахуванням специфіки бізнесу та інфраструктури. Саме таку програму ми готові запропонувати вам. Звертайтеся!