Успішність бізнесу залежить від правильно організованої ІТ-інфраструктури, а також її якісної підтримки в робочому стані. Інформаційні системи з часом ускладнюються, виконують все більше нових функцій, збільшується апаратна та програмна складова, що вимагає залучення більшої кількості підтримуючого персоналу.

Що ж робити в такій ситуації, підтримувати ІТ інфраструктуру самостійно або переходити на обслуговування ІТ аутсорсингової компанії.

Супровід серверного обладнання

Управління IP телефонією

ІТ консалтинг, побудова ІТ систем

ІТ аутсорсинг інфраструктури, переваги для бізнесу

  • Зменшення витрат. Скорочення витрат соц. платежів та податків, які необхідно сплачувати маючи власний ІТ відділ. Вам не потрібно платити відпустки, податок на зарплату, лікарняні та соціальний страх.
  • Фінансове управління. ІТ аутсорсинг дозволяє перекласти витрати на ІТ інфраструктуру з капітальних на операційні.
  • Організаційні витрати. Відсутність роботи з кадрами. Не потрібно облаштовувати робочі місця, шукати нових співробітників під час звільнення.
  • Час реакції зумовлений умовами договору, а не наявності або відсутності співробітника в офісі.
  • Якість супроводу ІТ інфраструктури. Для управління вашою it інфраструктурою буде задіяна команда професіоналів ІТ аутсорсера, яка постійно стикається з різними завданнями, тим самим покращуючи свій професіоналізм.
  • Задоволеність користувачів та клієнтів підвищиться завдяки покращенню якості ІТ послуг, що надаються.
  • Залучаючи ІТ аутсорсинг, можна швидко впровадити нові проекти, які потребують досвіду та знань у сучасних технологіях.
  • Висока міра відповідальності. Компанія аутсорсер дорожить своєю репутацією і більш компетентно підходить до виконання своїх обов'язків, ніж штатний співробітник.

Яка вигода співпраці з нашою компанією?

  • Ми успішно підтримуємо понад 80 компаній як вітчизняних, так і зарубіжних
  • Більше сотні серверів, що підтримуються, і тисячі проектів і сервісів
  • Повний комплекс робіт з обслуговування інфраструктури: планування, впровадження, підтримка із забезпеченням необхідної угоди рівня обслуговування
  • Звернення реєструються в системі сервісу деска, всі збої чітко фіксуються для запобігання надалі
  • У договорі на надання послуг прописуємо SLA, який виконуємо під час дії договору
  • Підписуємо NDA, гарантуючи конфіденційність даних клієнта
  • Передача на аутсорсинг ІТ інфраструктури дозволяє заощадити 20-30% витрат, при цьому якість обслуговування набагато вища.

Чи сумніваєтеся в необхідності аутсорсингу? Можете передати частину функцію підтримки, і переконатися у правильності зробленого вибору.

Дізнатися вартість аутсорсингу, можна зателефонувавши нам або написавши запит у формі праворуч.

Послуги ІТ аутсорсингу

  • Адміністрування та моніторинг ІТ інфраструктури
  • Впровадження нових систем
  • Інцидентна підтримка
  • Комплексний ІТ аутсорсинг

    Небагато цифр та фактів

    В мире считают что ИТ-аутсорсинг:

    +28%

    Прискорює запуск нових ПРОДУКТІВ та СЕРВІСІВ НА РИНОК

    +36%

    ПІДВИЩУЄ ЯКІСТЬ ПОСЛУГ

    +35%

    ПІДСИЛЮЄ БЕЗПЕКУ

    91% підприємств що неспроможні підрахувати вартість обслуговування користувача, якщо її надають власні ІТ-служби.  Картина різко змінюється, якщо ІТ підтримку віддають на аутсорсинг.

    Сучасні компанії концентруються на профільному бізнесі, а чи не профільні завдання доручають професіоналам.

    Два роки знадобиться, щоб збудувати власний ЦОД. А можна за 3 місяці підключити аутсорсинговий дата-центр, або нарощувати та скорочувати додаткові обчислювальні потужності з «хмари» по клацанню миші.

    Якщо ви купуєте власні системи зберігання, термін доставки складе близько 3-х місяців. Альтернатива – за секунду підключити послугу резервного копіювання у «хмарі». До речі, відмовитися від неї можна так само швидко.